Nog 1 week in Nederland! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Wouter Verton - WaarBenJij.nu Nog 1 week in Nederland! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Wouter Verton - WaarBenJij.nu

Nog 1 week in Nederland!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

07 Juli 2012 | Nederland, Drachten

Hey!

Ik heb mijn 'oude' waarbenjij.nu website maar weer tot leven geroepen, want zoals jullie allemaal weten, zal ik gaan werken voor de Holland America line!

Ondertussen is alles geregeld, en ik zal 14 juli, volgende week zaterdag, vanaf Schiphol via Minneapolis naar Vancouver - Canada vliegen.
Na 1 nachtje hotel zal ik in alle vroegte worden opgehaald door een shuttle service, die mij naar de MS Statendam brengt. Mijn huis voor de komende 6 maanden!

Mijn huis is verhuurd, bankzaken regelt, USA visa in huis, koffer is zo goed als ingepakt, dus nu nog even een weekje lekker vakantie vieren in Nederland :)

Even een overzichtje waar ik naar toe ga:
Vancouver-Canada,
Ketchikan-Alaska,
Juneau-Alaska,
Skagway-Alaska,
Haines-Alaska,
Victoria-British Columbia,
San Diego-United States,
Puerto Vallarta-Mexico,
Huatulco-Mexico,
Puerto Chipias-Mexico,
Corinto-Nicaragua,
Panama Canal,
Oranje Stad-Aruba,
Fort Lauderdal-Unites States,
Puerto Caldera-Costa Rica,
Acapulco-Mexico,
Cabo San Lucas-Mexico,
Honolulu-Hawaii,
Lahaina-Hawaii,
Hilo-Hawaii,
Christmas Island,
Bora Bora-French Polynesia,
Raiatea, Society Islands,
Papeete-Tahiti,
Avaturo-Rangiroa,
Nuku Hiva-French Polynesia

Op deze blog zal ik regelmatig even een berichtje plaatsen, afhankelijk van hoevaak ik een Starbucks of Macdonalds met free-Wifi kan vinden ;) Foto's plaats ik voornamelijk op mijn Facebook natuurlijk.

Ik hou je op de hoogte!

Wouter

  • 09 Juli 2012 - 08:04

    Jasper:

    wow wel veel alaska XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 17845

Voorgaande reizen:

14 Juni 2012 - 18 Januari 2013

Cruising around the world

Landen bezocht: